maudolifiers.reismee.nl

één dagje

Hello evriebodyyyy,


Zoals de titel van de blog het al een beetje heeft verklapt; nog één dagje. Morgen begint het grote avontuur waar wij al maanden naartoe leven. Rond een uur of 10/ half 11 vertrekt de halve reeshof richting schiphol, om ons gedag te zeggen. Ik heb me laten vertellen, dat wanneer ik dan eindelijk ingecheckt ben, wij die lieve mensen dan toch echt 5 maanden niet meer gaan zien!


Een lange reis hebben we voor de boeg! Eerst een paar uurtjes vliegen naar Dublin, daar zijn we ongeveer 1,5 dag. 17 maart, om 7:20 vertrekken we naar Australië, een reis van ongeveer 24 uur. Daniëlle is bang voor de vlucht zelf, en ik ben bang voor het hele traject erom heen... vult elkaar lekker aan toch? ;)


Het is mooi om te zien, hoeveel mensen de afgelopen tijd met ons mee hebben geleefd, ik kan jullie vertellen dat dit ons goed heeft gedaan. Soms ging dit hele traject, opweg naar Australië gepaard met tranen, stress, hoofdpijn, maar ook zeker met een brede glimlach! Wij zijn super blij dat het morgen dan ook echt gaat beginnen. De rode backpack's staan klaar op onze kamertjes, de handbagage er naast, belangrijke informatie in een apart mapje (de organisatie en hoog nodige structuur is aanwezig), zelf de kleren die we morgen aan doen zijn zorgvuldig uitgezocht. Tja, wat past er het best bij een knalrode tas? Nou ik kan jullie vertellen; helemaal niks! Ik denk ook niet dat ik die backpack nog heel veel ga gebruiken in mijn verdere leven, maar zo voor 5 maanden vinden wij dat best cool. De komende 2 dagen, gaan wij flink onze hersens laten kraken voor 2 gepaste namen, want ik heb zo'n voorgevoel dat ik komende vijf maanden welleens de behoefte ga krijgen om dat ding flink te vervloeken. 'Harry, wat ben je toch een ongelofelijke zak', vind ik dan net iets leuker dan: 'Backpack, wat ben je toch een ongelofelijke zak.' Een backpack is namelijk gewoon een hele grote zak, niet groot genoeg voor wat ik het liefst allemaal mee had genomen. Nee vriendinnen, er is geen plek voor sleehakken... en Daphne, naast mijn backpack neem ik geen koffer mee, dus daar kunnen ze ook niet in 'helaas'.


Vanavond gaan we nog één keer sushi eten, vanavond nog een wijntje en dan duiken we onze eigen bedjes in, jeetje wat ga ik dat ding missen.. maar wij hopen als 2 andere mensen terug te komen en natuurlijk een geweldige tijd te hebben. Benieuwd naar een stukje voorbereiding? check dan; www.maudolifiers.wordpress.com


We zullen zo nu en dan, wat van onze avonturen met jullie delen.....


CIAOOOOO


x Danielle & Maud


(ps als jullie een leuke naam weten voor mijn backpack, stuur me even een berichtje, als je mij weet te overtuigen zal ik speciaal voor die gene een koala beer meenemen)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!